perjantai 24. helmikuuta 2017

Elämäni aakkoset


Autot uppoavat aina. Minulle autot ovat muutakin kuin vain kulkuvälineitä paikasta a paikkaan b; ne ovat harrastus, intohimo ja hyvän mielen jatke. Autot antavat parhaimmillaan adrenaliinitäytteisen ajoelämyksen, johon ei koskaan kyllästy.

BMW eli Bayerische Motoren Werkethe, the one and only. Hyvä ajettavuus, laatu, tehokkuus ja upea ulkonäkö.

Camping kuuluu kesään. Kesäisin teemme erilaisilla kokoonpanoilla isoja ja pieniä telttaretkiä ympäri Suomea. Viime kesänä retkeilimme Ahvenanmaalla ja kolusimme Suomen rannikkoa. Hanko on monen kesän kestosuosikki ja ensi kesänä lähdemme miehen kanssa autolla, teltta völjyssä, Eurooppaan.

Dallaspulla, pullista parhain. Peruspullista en liiemmin välitä, mutta meheväsydäminen dallaspulla on herkullista! Nuoruudessa, kun tein muutamia työvuoroja kotipaikkakuntani paikallisella liikenneasemalla, saatoin illan päätteeksi syödä kuivuneista, roskiin heitettävistä dallaspullista ne muhevat keskustat. Söin ne salaa, silmät kiinni, nautiskellen.

Elokuvat vievät ja viihdyttävät. Elämäni aikana olen katsonut lukemattoman määrän erilaisia elokuvia. Viikossa katson minimissään kaksi elokuvaa, joskus enemmänkin. Myös televisiosarjat koukuttavat; tällä hetkellä katsomme mieheni kanssa Pirunpeltoa netflixistä.

Fobia eli pelko, kauhu tai kammo - osa minua nyt ja aina. Googleta emetofobia, niin ymmärrät.

Google auttaa joka kerta. Oli asia mikä hyvänsä, google ei ole kertaakaan jättänyt minua pulaan. Sieltä löytyy kaikki tieto ja mikä parasta; tuo tieto on jatkuvasti käden ulottuvilla. Jee nykyaika!

Hygienia on tällaiselle bakteerikammoiselle tärkeä sana.

Instagramia tulee päivitettyä tiuhaan tahtiin päivittäin. Täällä blogissa käsittelen asioita laidasta laitaan, mutta instagram painottuu kissailuun. Eilen latasin sinne 800 seuraajan kunniaksi videopätkän mun pojista, kannattaa käydä kurkkaamassa.

Jumppavideot youtubista pitävät bootyn tikissä. Niinkuin olen jo aiemmin maininnut, olen aktiivinen kotijumppaaja. Tämän hetken parhaimmat Youtube-jumppasessiot löytyvät FitnessBlenderiltä.

Kissat ovat elämätapa. Tällä hetkellä minulla on kolme venäjänsinistä kissaa, kaikki poikia. Haaveissa on vielä neljäskin, mutta aihe ei kuulu mieheni lempi-asioiden listalle. Olen hullu kissanainen, haittaakse?

Luonto rauhoittaa ja elvyttää. Erityisesti pidän mäntymetsistä ja merestä.

Mäkiranta, rakas tyttösukunimeni.

Niina, nimeni niin kaunis.

Ortopedia on tullut tutuksi jatkuvien alaselkävaivojen ja iskias-kipujen kautta. Nuoruus ei ole terveyden tae.

Pepsi max, jumalten eliksiiri, jota tulee juotua aivan liikaa. En kehtaa edes kertoa paljonko tuota tummaa herkullista litkua tulee kulutettua, mutta liikaa. Olen tässä nyt koittanut vähentää.

Queen I am.

Rakkaus on iso asia.

Sisaruksia minulla on kolme; isosisko, isoveli ja kaksosveli. Kaikki kovin tärkeitä elämässäni.

Tatuointeja on ja tulee. Seuraava aika on varattu huhtikuulle.

Unesta en tingi. Koskaan. Minimi unimäärä yössä on 8 tuntia. Olen aina nukkunut hyvin - isäni sanoin, se on kuin laittaisi rahaa pankkiin.

Venäjänsininen, kissojeni rotu. Venäjänsiniset ovat kissamaisia kissoja; ne ovat itsenäisiä, omaa rauhaa rakastavia, vieraisiin varauksella suhtautuvia, älykkäitä ja omistajaansa syvästi kiintyviä upeaturkkisia otuksia. Leikkisyys ja seurallisuus kuuluu myös russin ominaispiirteisiin, kuten patsasmainen eleganssi.

Wifi tuo maailman luoksemme.

X-asento asennoista parhain (ja nyt ne kaksimielisyydet hushus).

Ysäri -musiikki on parasta hyvässä samanhenkisessä seurassa. Viime kesänä olimme ysärifestareilla himoksella ja täytyy sanoa, että oli kovetut geimit kyllä! Tuli meinaan tampattua ja heiluttua kuin hullu.

Zen on tavoittelemisen arvoinen olemisen tila.

Åland, sinuun minä ihastuin viime kesänä.

Äiti. Siitä on nyt yli yksitoista vuotta, kun äitini kuoli pitkällisen sairauden uuvuttamana. Silloin aikuisuuden kynnyksellä menetys tuntui kovalta ja edelleen tuntuu aika ajoin. Omasta äidistä olisi ollut apua monissa asioissa.

Ökkömönkiäiset ällöttävät kaikissa olomuodoissaan, hyi!



2 kommenttia:

  1. Ei haittaa että olet crazy catlady eikä varsinkaan se että juot PepsiMaxia :D -!Pepsi ja Max

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha :-D Haastan teidät kertomaan elämänne aakkoset :-)

      Poista